معرفی کتاب

بهترین خودمان باشیم

کتاب بهترین خودمان باشیم، اثری از موسسه‌ سلامتپاد است که به بانوان کمک می‌کند تا بتوانند با قدرت باورنکردنی ذهنشان، آینده‌شان را به دست گیرند و قله‌های آرزوهایشان را یک به یک فتح کنند. انتشارات ثالث کتاب بهترین خودمان باشیم را تا کنون پنج بار چاپ و منتشر کرده است.

این کتاب برداشتی آزاد از کتاب «سیزده کاری که ذهن‌های قدرتمند انجام نمی‌دهند» نوشته امی مورین است که در سیزده بخش طراحی و با دو انگیزه مهم برای انطباق با فرهنگ ایرانی، بومی شده است: نخست توانمند کردن جامعه زنان در راستای تقویت ذهنی تا بتوانند بهترین شکل وجودی‎شان را به نمایش بگذارند و دوم تشویق زنان پیشگام برای الهام‌بخشیدن و تلنگر زدن به زنان دیگر است.

درباره کتاب بهترین خودمان باشیم

در دنیا هزاران هزار زن زندگی می‌کنند که تفاوت‌های بسیاری دارند. هیچ دو نفری را نمی‌توان یافت که دقیقا مشابه هم باشند، حتی در موارد بسیار جزیی و کوچک. اما وجه اشتراک همه‌ افراد، چه زن و چه مرد، رسیدن به موفقیت است. در چنین فضایی که معیارهای سختی برای موفقیت از پیش تعیین شده‌اند، هر فردی باید تلاش کند تا بهترین خودش را ارائه دهد. یعنی در مسیری قرار بگیرد که با وجود تمام چالش‌ها، اما در نهایت برایش لبخند به ارمغان بیاورد و باعث شود که نسبت به پیشرفت و پیروزی خودش احساس خوبی داشته باشد.

در کتاب بهترین خودمان باشیم با مطالعه‌ موارد و نکات بسیاری که گفته شده و هم‌چنین مثال‌های بسیار، یاد می‌گیریم که قدرت ذهن ما چقدر زیاد است و چطور می‌توانیم این نیرو را در جهت صحیح رسیدن به اهداف و تلاش‌های خودمان به کار بگیریم.

کتاب بهترین خودمان باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

تمام زنانی که فکر می‌کنند نیاز دارند تا مسیری را که برایشان احساس رضایت شخصی به ارمغان می‌آورد، پیدا کنند کتاب “بهترین خودمان باشیم” را جذاب و کاربردی میابند.